Dečka na mřížku chladiče Fiat Ducato 2006 - 2014
Výrobek nabízíme ve dvou verzích - A- bez úchytů, kryt je nutno připevnit kabelovými sponami, tedy udělat do mřížky malým průbojníkem díry ve správných místech, protáhnout sponky a zajistit, nebo B - s úchyty pomocí suchých zipů na popruhách. Zvolte níže ve variantách.
Tento výrobek jsem navrhul a ušil na přání pro zákazníka s obytným vozem na podvozku Fiat Ducato. On byl tak laskavý a provedl několik výjezdů, o kterých mi napsal malý reportík. Z jeho připomínek jsme se poučili a dnes je tento produkt k dispozici i ostatním zájemcům. Přečtěte si prosím níže, v záložce "popis".
polstrování: pěna 3mm
vrchní materiál: černá omyvatelná zatřená plachtovina
2x zipové větrací okénko
Více v popisu níže:
Ukázka z korespondence:
... posíláme Vám pokus o rolovací dečku na mřížku.
Bohužel se při šití trochu srazila, takže na autě jsem ji zkoušel a bylo to menší. Ale i tak si myslím, že to nápor vzduchu zachytí a mělo by to s teplotou ve voze zahýbat.
Uchycení k vozu bych řešil nejraději tak, že do potahu vypálím dírky a k masce to připevním šesti kabelovými sponkami (kabelbinder) - to nestojí téměř nic a po zimě to jednoduše ucvaknu štípačkama.
Prosím:
1 - zkuste to uchytit a provozovat, případně navrhnout způsob uchycení k vozu
2 - otestujte možné přehřívání motoru - a nutnost šití dvou, nebo lépe - jen jedné zipové roletky
3 - udělejte mi prosím nějakou fotodokumentaci a krátký reportík, který bych mohl použít pro propagaci produktu
4 - reálně otestujte, jestli se používáním dečky opravdu změní tepelné poměry v autě - abychom nevyráběli nějaký nesmysl
Po nějakém čase přišla od pana H. tato příjemná odpověď, s hodnocením celé akce:
Dečka na chladič Fiat Ducato rok výroby 2006-2014
Všichni, kteří vlastní bydlíka, nebo dodávku, a to nejen na podvozku Fiat, (vídávám i Ford a jiné značky aut, které mají zakryté větrání chladiče různými nabastlenými kartony) vědí, jaký je problém s topením u těchto aut.
V listopadu minulého roku po první sněhové kalamitě, kdy cesta s Prahy do Poděbrad v mém novém bydlíčku (Bürstner) bylo utrpení. V autě zima jak v Rusku, a co horšího - stěrače namrzaly, takže viditelnost v podstatě nulová. K Poděbradům jsem se přibližoval od pumpy k pumpě, a u každé škrábal vrstvu ledu z předního okna.
Chtělo to radikální řešení. Plánoval jsem totiž s autíčkem minimálně dva zimní výlety do Alp, a samozřejmě víkendové lyžování u nás.
Po jedno-denním „surfování“ na internetu jsem bohužel zjistil, že nikdo žádnou dečku na chladič nevyrábí. Už nevím kdo snad někdo z Caravan24, mě poradil s kontaktovat firmu Konig (http://www.konig.cz/)
Firmu jsem telefonicky kontaktoval, a přímo pan majitel mi přislíbil, že něco vymyslí.
Po pár dnech mi přišel velký balík, objednal jsem i celý kabát na předek auta, a jaké bylo mé překvapení, když jsem na přiložené faktuře nenašel žádnou částku za dečku.
Následoval další telefonický rozhovor s panem majitelem firmy Konig a ten mě informoval že za dečku jakožto „testovací kus“ nic nechce, jen mám poreferovat, zda to bude fungovat. V dnešní době se setkat s takto seriózním jednáním se jen tak nevidí.
Takže moje „reference“:
Dečku jsem uchytil elektrikářskými páskami.
Jednak jsou pevné a v podstatě nezničitelné jednak slouží jako jakási ochrana před nenechavci.
Ještě jsem, pro jistotu spodní větrání (Fiat Ducato) zakryl vyříznutou destičkou s tvrzeného polystyrénu.
S dečkou jsem najel cca 8.000 km, z toho silvestrovský týden v Itálii v Alpách (Kromplac – Sela Ronda), víkendové pobyty u nás převážně Černý důl, a v neposlední řadě začátkem března desetidenní výlet do 3 údolí (Francie), se zpáteční zastávkou opět Kromplac.
Jen na okraj - za tunel mezi Francii a Itálií se platí 48 éček (jsem myslel že mě trefí)
No ale teď konečně k tomu jak se dečka osvědčila...
Nárůst teploty je znatelně rychlejší, teplota motoru pří minusových teplotách se zvětší pouze o jeden stupínek na tachometru a zůstává konstantní i při extrémních teplotách (-20), a i při větším namáhaní motoru (větší stoupání a.t.d.)
Teplotní komfort v kabině je tím pádem perfektní a hlavně v případě opravdu velké nepřízně počasí nehrozí zamrzání oken a stěračů.
(Zažili jsem sněhovou bouřku -20 stupňů i + 25 stupňů)
Je potřeba pouze pohlídat, aby v teplotách nad -3 stupně a při delší jízdě, kdy nehrozí žádná kalamita, byla dečka vytažená!!!!!
Stalo se mi, že jsem na to zapomněl a při stoupání na Brenner ( teplota kolem 0), mi teplota motoru vyskočila nebezpečně vysoko. Samozřejmě stačilo vytáhnout roletu na dečce a teplota spadla do normálu.
Závěrem:
Dečka splnila všechna moje očekávání a nejen, že je estetičtější, než různé rozmočené kartóny, ale slouží hlavně k bezpečnější jízdě ve špatných klimatických podmínkách.
Na léto sundám pouze ten tvrzený polystyrén na spodní mřížce a dečku samozřejmě vytaženou nechám na autě.
Ještě jednou chci poděkovat firmě Konig za příkladný přístup k potřebám zákazníků a můžu tento výrobek všem případným zájemcům vřele doporučit.
Michal Homola
Tak tolik z korespondence a já už jen přeji i ostatním zákazníkům stejně příjemné zážitky. Josef König
Doplňkové parametry
Kategorie: | Izolace a zateplení |
---|---|
Model vozidla: | Ducato |
Rok výroby: | 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 |
Značka podvozku: | Fiat |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.